Jak to działa?

Jak to działa?

1. Wyślij bezpłatnie zgłoszenie

Rozpoczęcie sprawy z nami jest całkowicie bezpłatne. Wypełnij formularz roszczenia, a po przeanalizowaniu przez nas Twojej sprawy dowiesz się, czy wstępnie przysługuje Ci odszkodowanie. Nasi agenci rozpatrzą Twoją sprawę, skontaktują się z Tobą za pośrednictwem poczty elektronicznej i wyjaśnią, jak postępować.

Aby Cię reprezentować, musimy być w stanie przedstawić linii lotniczej podpisany dokument cesji. Możesz łatwo podpisać go poprzez swoją skrzynkę e-mail, co da nam prawo do reprezentowania Cię w kontaktach z liniami lotniczymi. Bez podpisanego przez Ciebie dokumentu nie możemy zająć się Twoją sprawą. Kiedy otrzymamy dokument cesji, możemy zacząć działać i wysłać Twoje roszczenie do linii lotniczej. 

kobieta-wysylajaca-wniosek

2. Pozwól nam wykonać całą pracę

SkyDelay zrobi wszystko za Ciebie. Jeśli linia lotnicza zaakceptuje reklamację, płatność zostanie dokonana na nasze konto i skontaktujemy się z Tobą w sprawie przelania jej na Twój rachunek. Wypłacimy odszkodowanie, gdy tylko będziemy mieli numer Twojego konta bankowego. Pamiętaj, że czasy obsługi linii lotniczych są różne. Zwykle sprawa trwa około 6–10 tygodni, ale w szczytowych okresach podróży, takich jak wakacje, może to zająć więcej czasu.

Niestety linie lotnicze rutynowo odrzucają roszczenia o odszkodowanie, podając nadzwyczajne okoliczności jako powód odrzucenia. Niemniej jednak nasi eksperci prawni sprawdzają wszystkie odrzucone roszczenia i (jeśli to możliwe) kierują sprawę przeciwko linii lotniczej do sądu. Oczywiście może to wydłużyć czas rozpatrywania Twojej sprawy. Nie będzie to jednak miało żadnego wpływu na pobieraną przez nas prowizję za jej prowadzenie (zawsze 25% razem z VAT).

temida

3. Otrzymaj odszkodowanie w kwocie do 600 €

W porównaniu z wieloma naszymi konkurentami nie mamy żadnych ukrytych opłat, a nasza prowizja jest zawsze taka sama i wynosi 25% (w tym VAT), nawet jeżeli sprawa trafia do sądu. Od samego początku naszą filozofią zawsze było „no win – no fee”, co oznacza, że pobieramy opłatę tylko wtedy, gdy uzyskamy odszkodowanie na swoje konto.

Niektóre linie lotnicze przekazują odszkodowanie bezpośrednio naszym klientom. Jeśli linia lotnicza skontaktuje się z Tobą, natychmiast prześlij nam ich e-mail, ponieważ niektóre linie lotnicze mogą próbować przekonać Cię do zaakceptowania znacznie niższej kwoty, niż masz prawo.

kobieta-wkladajaca-monete-do-skarbonki